HAVELSAN Yönetim Kurulu Başkanı Fethi Azaklı Oldu


HAVELSAN’ın yeni Yönetim Kurulu Başkanı Fethi Azaklı oldu. Prof. Dr. Mustafa Alkan da Yönetim Kurulu Üyesi olarak seçildi.
8 Aralık 2017 tarihinde düzenlenen Yönetim Kurulu Toplantısında alınan karara göre HAVELSAN’ın yeni yönetimi şöyle şekillendi:
Fethi AZAKLI: Yönetim Kurulu Başkanı
Taner DÜVENCİ: Yönetim Kurulu Başkanvekili
Ahmet AKYOL: Yönetim Kurulu Üyesi
Gökhan GÖKAY: Yönetim Kurulu Üyesi
Prof. Dr. Mustafa ALKAN: Yönetim Kurulu Üyesi

Fethi Azaklı’nın Özgeçmişi
1959 yılında Rize- İkizdere’de doğan Fethi Azaklı, 1982 yılında Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Psikoloji Bölümü’nden, 1995 yılında İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nden mezun oldu.
Eğitim Uzmanlığı ve Psikolojik Danışmanlık yapan Azaklı, 1996 yılında İstanbul Barosuna kayıtlı olarak avukatlık yaptı.  2009 yılında Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı’nda (TİB) göreve başlayan Azaklı, 2014 yılında TİB Hukuk Dairesi Başkanı oldu. Ardından Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunda Başkanlık Müşavirliği yapan Azaklı, 8 Aralık  tarihinde HAVELSAN Yönetim Kurulu Başkanı olarak göreve başladı.

Prof. Dr. Mustafa Alkan’ın Özgeçmişi
1962 yılında Kayseri Develi’de doğan Prof. Dr. Mustafa Alkan, Erciyes Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Elektronik Mühendisliğinden Mezun olduktan sonra aynı üniversitede Araştırma Görevlisi olarak göreve başladı. Yüksek Lisans ve Doktorasını Elektronik Mühendisliği Anabilim Dalında tamamladı. 1988-1994 Yıllarında Türk Standartları Enstitüsü Kayseri Bölge Müdürlüğünde görev yaptı. 1998 Yılında Doçent oldu.
2001-2012 Yıllarında Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunda Kurum Başkan Yardımcısı olarak görev yapan Alkan, 2012 Yılında Gazi Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Elektrik Elektronik Mühendisliği Bölümüne Prof. olarak atandı aynı bölümde Bölüm Başkanı olarak 2012-2015 yıllarında görev yaptı.
Türkiye Bilişim Konseyi Kurucusu ve Bilgi Güvenliği Derneği Kurucusu ve Başkanlığı görevinde bulunan Prof. Dr. Alkan’ın 100’ü aşkın ulusal ve uluslararası yayını bulunmaktadır.
http://bit.ly/2kCX3JK